3 września 2013

Premiera 3 sezonu - szczegóły

Jak już pewnie wiecie, 6 września startuje 3 sezon programu "Zwariowani". Poniżej podaliśmy Wam wszystkie szczegóły. Jeśli macie jakiekolwiek pytania, napiszcie w komentarzach, a my Wam odpowiemy :)


  • 3 sezon, jak i dwa poprzednie, będzie miał 20 odcinków
  • odcinki będą publikowane w każdy piątek o 17:00
  • o wszystkich bieżących wydarzeniach będziemy informować Was na naszym Facebooku - jak zwykle ;)
  • tematy kolejnych odcinków będziecie poznawać co piątek, wraz z publikacjami nowych filmików
  • odcinki będą numerowane kolejno od #41 do #60
  • wszystkie pytania, jakie macie, zadawajcie w komentarzach na blogu, Facebooku lub na Youtube pod filmikami (najlepiej wybierzcie to ostatnie, najszybciej odpowiemy)


    UWAGA!
    Na komentarze w "dyskusji" na naszym kanale nie odpowiadamy, ponieważ się NIE DA :(

    8 komentarzy:

    1. Kocham wasz program, nie mogę się doczekać nowych akrobacji ♥

      OdpowiedzUsuń
    2. Hej. Jestem waszą fanką. Odkąd was znalazłam na YT zaczęłam ćwiczyć. Ostatnio próbowałam zrobić skorpiona ale mam za mało rozciągnięte mięśnie pleców i barków. Czy mogłybyście mi podać kilka ćwiczeń rozciągających na właśnie te partie ciała? :)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Przejrzyj nasze filmiki, w większości odcinków z mostkiem pojawiają się jakieś nowe ćwiczenia.

        Usuń
    3. Nooo hej <3 jesteście niesamowite :* gdyby nie wy nie zainteresowałabym się się akrobatyką :) tylko mam problem ze zrobieniem przejścia w tył :/ Nie wychodzi mi wybicie nogi od podłogi. Pomożecie ?

      OdpowiedzUsuń
    4. Marysiu bardzo lubię wasze filmiki ostatnio strasznie dużo ćwiczę ale mam za mało rozciągnięte nogi i kręgosłup podasz mi jakieś ćwiczenia?

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Na nogi polecam odc. o szpagacie o na plecy rozciąganie pleców.

        Usuń